Voorverkoop eigen boek : Vertelsels van een macrofotograaf

Plaats reactie
TiffanyHeymans
Berichten: 7
Lid geworden op: 22 dec 2021, 18:32

Voorverkoop eigen boek : Vertelsels van een macrofotograaf

Bericht door TiffanyHeymans »

Hey iedereen 😀
Bij deze wil ik even groot nieuws aankondigen. Na veel twijfelen en zoeken is het toch zover !
Ik heb een eigen boek geschreven 😀 en een uitgeverij gevonden die met mij gaat samenwerken.
Ik neem jullie mee doorheen meer dan 100 van mijn foto's waarbij ik telkens een prachtig verhaal bij heb geschreven , soms droevig, soms grappig, mooie herinneringen, alle leuke plekjes die ik doorheen heel België en Nederland bezocht heb . Bijkomend laat ik jullie ook kennis maken met een aantal leuke weetjes omtrent insecten en spinnen EN deel ik een aantal van mijn grootste geheimen die elke macrofotograaf wel wilt weten .
Het boek is niet enkel voor fotografen maar voor elke natuurliefhebber of zelf kinderen die zich willen laten verwonderen door deze kleine mooie wereld.
Echter ga ik wel bij alle foto's de fotografische gegevens vermelden wat wel een pluspunt is naar mensen toe die ook fotografie doen.
In onderstaande link kunnen jullie in voorverkoop een boek bestellen ^^


https://docs.google.com/forms/d/1T08qzq ... WKi3U/edit


De betaling gebeurd pas later in mei-juni en het effectieve boek zal in augsutus-september klaar zijn en in alle boekhandels van BE en NL te koop zijn alsook online 🙂
Door de voorverkoop kost het boek in A5 formaat staand met meer dan 100 pagina's aan foto's en verhalen slechts 20 euro voor 1 exemplaar en zijn er ook kortingen vanaf het 2de exemplaar.
De winkelwaarde zal rond 24.95 euro liggen
Ik dank jullie alvast en hoop dat jullie dit ook willen delen met iedereen die je kent die een natuurliefhebber is ^^
Bijlagen
326353585_1306547543262345_8308690529840549682_n.jpg
Gebruikersavatar
Bart
Site Admin
Berichten: 15835
Lid geworden op: 20 mar 2021, 16:24
Contacteer:

Re: Voorverkoop eigen boek : Vertelsels van een macrofotograaf

Bericht door Bart »

Interessant, Tiffany en leuk dat je ons mee wilt nemen in je verhalen. Veel succes met de verkoop.
Plaats reactie

Terug naar “Natuurblogs”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten