Whaha, deal!
Vakantie-topic
Re: Vakantie-topic
Deze zomer voor het eerst naar Tjechië geweest met m'n gezin. Lekker ruig land en nog goedkoop uit eten daar.
-
Een avontuurlijke tropische natuur/jungle vakanties. Met heel veel wilde dieren, prachtige vlinders en mooie bloemen.
Aantrekkelijk.
-
- Determinator kevers
Komende vakantie staat vooral in het teken van grote zoogdieren, alhoewel we niet blind zullen zijn voor alle andere dieren, maar safari in Zimbabwe, gaat om Olifanten, Giraffen, Leeuwen, Neushoorns en allerlij ander gespuis dat we zullen tegenkomen.
Gaaf ook, dat grote wild.
Benieuwd naar kiekjes.
Benieuwd naar kiekjes.
- MikoNumeroDuo
- Algemene moderator
Nog 2,5 week, dan voor het eerst naar Spanje, omg. Malaga en vooral Sevilla. Súper zin in !! Geen vrouw/kids mee maar allemaal (bekende en nieuwe) veldmaatjes. Amfibie-monitoring maar we komen vast ook zát ander moois tegen.
Die zin snap ik en benieuwd waar je nu weer mee komt, Mike.
Portugal was een interessant vakantieland.
Ondanks de grote warmte, aardig wat leuke waarnemingen, zoals een kameleon, muurgekko's, bidsprinkhanen, een gestreepte heivlinder en aardig wat nieuwe soorten libellen.
Benieuwd wat de Vogezen me biedt van de zomer.
Ondanks de grote warmte, aardig wat leuke waarnemingen, zoals een kameleon, muurgekko's, bidsprinkhanen, een gestreepte heivlinder en aardig wat nieuwe soorten libellen.
Benieuwd wat de Vogezen me biedt van de zomer.