Zwarte wouw - Milvus migrans
Re: Zwarte wouw
Heel tof.
Re: Zwarte wouw - Milvus migrans
Hoe was je vakantie in Extremadura?
Mooi weer zeker daar in Spanje?
Nou, ehm.... het was koud en regenachtig! Een shirt met lange mouwen en 2 vesten én een jas over elkaar aan om het maar warm genoeg te hebben. Zeker de eerste week elke dag aan het eind van de middag regen. Soms miezerig, soms dikke buien.
Zoals hier, in de buurt van Cáceres. Het regende zo hard dat we maar stil gingen staan aan de kant van de weg, het had geen zin in die bui verder te rijden, we zagen toch niks meer. Niet helemaal toevallig dat we op dat punt stilstonden, er was namelijk net een zwarte wouw in een hoge paal geland, die wou daar ook de bui afwachten. Ik heb hem zo langdurig kunnen fotograferen.
Extremadura, 18 april 2025

Mooi weer zeker daar in Spanje?
Nou, ehm.... het was koud en regenachtig! Een shirt met lange mouwen en 2 vesten én een jas over elkaar aan om het maar warm genoeg te hebben. Zeker de eerste week elke dag aan het eind van de middag regen. Soms miezerig, soms dikke buien.
Zoals hier, in de buurt van Cáceres. Het regende zo hard dat we maar stil gingen staan aan de kant van de weg, het had geen zin in die bui verder te rijden, we zagen toch niks meer. Niet helemaal toevallig dat we op dat punt stilstonden, er was namelijk net een zwarte wouw in een hoge paal geland, die wou daar ook de bui afwachten. Ik heb hem zo langdurig kunnen fotograferen.
Extremadura, 18 april 2025

-
- Algemene moderator
Ondanks het regenachtige weer toch een mooie waarneming gedaan!
Alhoewel de Zwarte wouw ook liever in de zon zit zo te zien.
Mooie foto's Wilma!
Alhoewel de Zwarte wouw ook liever in de zon zit zo te zien.

Mooie foto's Wilma!
Gave foto's en leuk dat verhaal erbij.
- MikoNumeroDuo
- Algemene moderator
Heel gaaf. Ik geloof dat ik ze pas 1 x gezien heb maar geen foto's, daar was ik toen nog niet zo mee bezig.