Vanmiddag, LoonseDrunenseDuinen.
Wisselvallig weer, veel bewolkt, geregeld buien, soms een flinke....maar soms ook even de boel opengebroken en een zonnetje. Niet koud, er is dus wel wat zonnewarmte. Dus ik dacht om een uur of vier vanmiddag toen het effe droog was...."daar op dat stukkie hei....daar moét gewoon Levendbarende hagedis zitten. En het dit weer...ze willen wél warmte pakken, ze warmen niet te snel op...mooie kansen dus. Dus op de fiets, amper 19 minuten later was ik op de plek die ik in gedachten had. En ja hoor. Twee waren me te vlug af, de derde bleef even zitten zodat ik een foto kon maken. Daarna aan de andere kant vh fietspad nog verder gezocht maar toen kwam er een flinke bui van 20 minuten. Geschuild onder een eik langs de rand vh veld (ik zag de bui al aankomen) maar na de bui was het al bijna zes uur dus terug naar de camping voor het eten.