John Mulder

Wil je jezelf even voorstellen?
Plaats reactie
John Mulder
Determinator sprinkhanen en krekels
Berichten: 43
Lid geworden op: 06 okt 2021, 12:05

John Mulder

Bericht door John Mulder »

Mijn naam is John Mulder. Ik ben van 1964. Natuur is eigenlijk al mijn hele leven een issue. Na de middelbare school biologie gestudeerd. Sinds twee decennia run ik een ecologisch adviesbureau.
Mijn aandachtsgebieden zijn amfibieën en reptielen, krekels en sprinkhanen, vleermuizen (alle vooral uit het Palearctische gebied) en inheemse flora. In mindere mate ook zoetwatervissen, vogels, grondgebonden zoogdieren en ongewervelden. Sinds vorig jaar ook bezig met landwantsen.
Expertise is aanwezig op het gebied van soortenkennis, biodiversiteit, biogeografie, ecologie, ethologie, taxonomie en systematiek, inventarisatie- en onderzoekstechnieken, wettelijke en planologische regels, vergunningenspoor, natuurlijk (vegetatie)beheer, stadsecologie, exotenbeleid etc.
Gebruikersavatar
MikoNumeroDuo
Algemene moderator
Berichten: 3395
Lid geworden op: 02 apr 2021, 10:45

Re: John Mulder

Bericht door MikoNumeroDuo »

Leuk John, meer opleiding en ervaring dan ik. Eén jaar bio in de brugklas. De rest is bij mij "selfmade" en ervaringsleren. Oj ja, en gewoon logisch denken, dat helpt ook wel.
Gebruikersavatar
Bart
Site Admin
Berichten: 15854
Lid geworden op: 20 mar 2021, 16:24
Contacteer:

Re: John Mulder

Bericht door Bart »

MikoNumeroDuo schreef: 16 jan 2022, 21:07 Leuk John, meer opleiding en ervaring dan ik. Eén jaar bio in de brugklas. De rest is bij mij "selfmade" en ervaringsleren. Oj ja, en gewoon logisch denken, dat helpt ook wel.
:lol:

Enfin, bedankt voor je interessante intro, John.
Gebruikersavatar
Bart
Site Admin
Berichten: 15854
Lid geworden op: 20 mar 2021, 16:24
Contacteer:

Re: John Mulder

Bericht door Bart »

Wbt de vleermuizen, benieuwd naar onze gezamenlijke monitoring, John. 😋
Ingrid van den Berg
Algemene moderator
Berichten: 863
Lid geworden op: 02 okt 2023, 19:58

Re: John Mulder

Bericht door Ingrid van den Berg »

Welkom John, wat leuk dat je, je bij het Forum aansluit.
Kennis is altijd welkom.
Natuur, in al zijn vormen, loopt ook als rode draad door mijn leven ;)
Ik richt me vooral op de insekten. Regelmatig zoek ik informatie via google over de levenswijzen van de insekten die ik heb gefotografeerd. Hier op het Forum heb ik ook al veel bij geleerd.
Vlinders en Libellen vind ik onweerstaanbaar mooi, noem ze vliegende kunstwerkjes!
Plaats reactie

Terug naar “Introductie”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten