Introductie

Wil je jezelf even voorstellen?
Plaats reactie
WilmavanHolten
Determinator libellen
Berichten: 2
Lid geworden op: 31 jul 2022, 17:55

Introductie

Bericht door WilmavanHolten »

Hallo allemaal,

Mij is gevraagd om een kleine introductie te maken, n.a.v. de vraag of ik mededeterminator wil worden van libellen.
Ik ben Wilma van Holten, en ben al jaren actief vogels, vlinders en libellen aan het kijken, en vooral fotograferen.
Ik kan dus denk ik wel over meer onderwerpen vragen beantwoorden dan alleen over libellen. Helaas ga ik bijna het land niet meer in om vlinders en libellen te gaan kijken, omdat er niemand meer is waarmee ik dat kan gaan doen. Zelf heb ik geen eigen vervoer. Ik hou me nog wel bezig met wat determinatievragen of twijfels op facebook en waarneming.nl
Zo ben ik er toch nog bij betrokken.
Ik zal proberen om regelmatig op dit forum te gaan kijken.......... ;)
Gebruikersavatar
Bart
Site Admin
Berichten: 15835
Lid geworden op: 20 mar 2021, 16:24
Contacteer:

Re: Introductie

Bericht door Bart »

Kijk, zo hebben we een goed beeld, bedankt. :thumbup:
Gebruikersavatar
MikoNumeroDuo
Algemene moderator
Berichten: 3390
Lid geworden op: 02 apr 2021, 10:45

Re: Introductie

Bericht door MikoNumeroDuo »

...Eigen vervoer (ik neem aan dat je een auto of zo bedoelt) heb ik ook niet. Nou ja, wel maar geen rijbewijs. Maar in m'n eigen regio is zat te zien, gewoon lopend of op de fiets. En verder is het een kwestie van vakanties goed plannen, af en toe met een maatje (of maatjes) op stap. Libellen vliegen gelukkig vrijwel de hele dag, dan kun je dus best eens op een ochtend weg, ergens een overnachting plannen en de volgende dag eind vd middag weer terug. Dan is "het land in gaan" volgens mij nog best wel een optie... :)
Plaats reactie

Terug naar “Introductie”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast