Voorstellen

Wil je jezelf even voorstellen?
Plaats reactie
Ingrid van den Berg

Voorstellen

Bericht door Ingrid van den Berg »

Goedemorgen,
Ik wil mij even voorstellen aan jullie. Ik ben Ingrid van den Berg, 55 jaar en woon in Hoorn NH Ik ben mijn hele leven al een natuurliefhebber. Ik ben graag buiten en in de natuur waar ik rustig de tijd neem om insekten te spotten, zoeken en hiervan foto's neem en ze op naam probeer te stellen. Ook verdiep ik me regelmatig in de levenswijze. Ik vind het leuk om lid te zijn van dit forum om zo samen foto's en informatie te delen. Groeten van Ingrid
Gebruikersavatar
Bart
Site Admin
Berichten: 15854
Lid geworden op: 20 mar 2021, 16:24
Contacteer:

Re: Voorstellen

Bericht door Bart »

Van harte welkom, Ingrid. 🥂
Gebruikersavatar
MikoNumeroDuo
Algemene moderator
Berichten: 3395
Lid geworden op: 02 apr 2021, 10:45

Re: Voorstellen

Bericht door MikoNumeroDuo »

Welkom. Insectenfoto's, dan heb je opties zat 🙂
Matthijs D
Berichten: 17
Lid geworden op: 28 jun 2023, 09:52

Re: Voorstellen

Bericht door Matthijs D »

Goedemorgen,
Ben Matthijs Doornekamp, gepensioneerd, woon vrijwillig in een caravan samen met mijn 3 labradors en de kat. Loop dagelijks in de natuur en maak foto´s van alles wat vliegt ,loopt, kruipt en springt. Mijn passie ligt toch wel bij de libellen. Vindt het leuk om overal waar we komen zoveel mogelijk insecten te spotten. Dat maakt iedere keer weer mijn wandeling een avontuur op zich. Post mijn foto´s op diverse site´s maar mis af en toe de feedback voor mijn vragen. Want ja, ik weet ook niet alles.
Hopelijk meer succes op deze site daarvoor. We gaan het zien en zal met plezier mijn foto´s posten maar ook met veel genoegen naar jullie inzendingen kijken.

Met vriendelijke groet,
Matthijs
Gebruikersavatar
MikoNumeroDuo
Algemene moderator
Berichten: 3395
Lid geworden op: 02 apr 2021, 10:45

Re: Voorstellen

Bericht door MikoNumeroDuo »

Welke regio hang je rond Mathijs ?
Ingrid van den Berg
Algemene moderator
Berichten: 863
Lid geworden op: 02 okt 2023, 19:58

Re: Voorstellen

Bericht door Ingrid van den Berg »

Goedemiddag Matthijs,
Het voorjaar komt eraan dus het rondhangen, zoals je zelf zegt, in de natuur kan weer beginnen.
Zal leuk zijn als je hiervan foto's laat zien hier in het Forum.
Als je determinatie vragen hebt kan je deze stellen in de soortgroepen, je krijg hier zeker antwoord op.
Ik ben benieuwd, groeten van Ingrid
Matthijs D
Berichten: 17
Lid geworden op: 28 jun 2023, 09:52

Re: Voorstellen

Bericht door Matthijs D »

Beste Miko en Ingrid,
Wil even reageren op de vragen. Op het ogenblik sta ik met de caravan nog in de Maasduinen maar eind volgende week gaan we weer naar Zierikzee.
Daar loop ik veel bij de Schelphoek in Serooskerke.
Ben net terug uit Zuid Afrika waar ik een tiental libellen op de foto heb gezet. Het seizoen liep al af maar was overdonderd door de hoeveelheid soorten die nog in kleine poeltjes, kleine stroompjes en vijvers te vinden waren. In 1,5 uur 9 verschillend gekleurde libellen spotten, zeg niet soorten want dat moet ik nog uitzoeken, in een stroompje van 50m, is toch super ! Die moet ik nog determineren . In een klein plaatsje toevallig een determinatiegids gevonden maar ben ook lid van een Zuid Afrikaanse Facebook libellensite. Ook geweldig mooie sprinkhanen gefotografeerd.
Helaas komt er een verbouwing van mijn huis aan ,dus de komende maanden ben ik bezig met andere dingen. Maar wat in het vat zit !
Groetjes Matthijs.
Gebruikersavatar
Bart
Site Admin
Berichten: 15854
Lid geworden op: 20 mar 2021, 16:24
Contacteer:

Re: Voorstellen

Bericht door Bart »

Gaaf, bofferd.

Succes met de verbouwing en graag tot later.
Plaats reactie

Terug naar “Introductie”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten