Even voorstellen

Wil je jezelf even voorstellen?
Plaats reactie
Ine
Berichten: 289
Lid geworden op: 28 jun 2023, 10:08

Even voorstellen

Bericht door Ine »

Hallo allen,
Ik ben Ine, 66 jaar en woon in Deventer en doe niets liever dan foto's en filmpjes maken van alles wat groeit, bloeit en beweegt om mij heen. En het liefst wil ik dan ook precies weten hoe het heet. Obsidentify is een geweldige app, die mij heel vaak in de goede richting stuurt, maar ik krijg hiermee niet altijd 100% bevestiging. Ik hoop met dit prachtige forum en vele experts wat meer op naam te krijgen. Op dit moment hebben de insecten, spinnen e.d. mijn aandacht. In het najaar, winter en vroege voorjaar zijn het vooral de mossen en de korstmossen.
Onlangs heb ik de ledemmer van de Vlinderstichting aangeschaft. Inmiddels heb ik hem 2 keer neergezet en vooral de eerste keer, op het dakterras, was een geweldige ervaring. Een enorme hoeveelheid nachtvlinders. Ik wist werkelijk niet waar ik moest beginnen en ben nog bezig met het ordenen en determineren. Hopelijk kom ik met dit forum een stukje verder met het op naam brengen. Hierbij 2 foto's van, waarvan ik denk, dat het de Gestreepte tandvlinder Drymonia dodonaea is.
IMG_2667.JPG
IMG_2637.JPG

Zo niet, dan hoor ik het uiteraard graag.
Gebruikersavatar
Bart
Site Admin
Berichten: 16238
Lid geworden op: 20 mar 2021, 16:24
Contacteer:

Re: Even voorstellen

Bericht door Bart »

Bedankt voor je leuke intro, Ine.
Je determinatie is correct hoor. 👌
Ine
Berichten: 289
Lid geworden op: 28 jun 2023, 10:08

Re: Even voorstellen

Bericht door Ine »

Dankjewel.
Gebruikersavatar
MikoNumeroDuo
Algemene moderator
Berichten: 3533
Lid geworden op: 02 apr 2021, 10:45

Re: Even voorstellen

Bericht door MikoNumeroDuo »

Leuke intro. Kom maar op met die foto's 🙂
Ine
Berichten: 289
Lid geworden op: 28 jun 2023, 10:08

Re: Even voorstellen

Bericht door Ine »

Dankjewel! Leuk!
Plaats reactie

Terug naar “Introductie”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten